sobota, 22 grudnia 2012

Prolog

Może w końcu będzie lepiej , kiedyś na pewno . Kolejna przeprowadzka , tym razem za granicą w sumie się ciesze . Londyn :) Rodzice dostali pracę , za którą dostają ok 3x więcej pieniedzy ... Bym zapomniała nawet się nie przedstawiłam . Jestem Victoria Williams tak oficjalnie , ale wszyscy mówią mi Tori, mam 17 lat jak już wiecie mieszkam w ... szczerze to za 4 godziny będę mieszkać w Londynie a aktualnie to w samolocie heh. Moja mama jest aktorką - Anne Williams , a tata jest reżyserem - Josh Williams . Oczywiście jestem z Polski więc nasze imiona są inne. Konkretniej , ja jestem Wiktoria , mama Anna a tata Jan. Moją przyjaciółką , która została w Polsce jest Elizabeth , Elis . Niestety przyjedzie mnie odwiedzić dopiero za 2 tygodnie ... Ehh szkoda. A wracając do mnie. Nie jestem jedynaczką mam starszego o 3 lata brata - Kubę . ( Jake ). Ale rodzice traktują mnie lepiej bo jestem młodsza xd. Jake mieszka z nami ale to mu nie przeszkadza bo go prawie w domu nie ma. Umiem śpiewać grać na gitarze i jestem dobra ze sportu min. bieganie , siatkówka i ping-pong. Przeważnie jestem ^ Grzeczna ^ ale nie zawsze ... ; 3

* 3 godziny potem *
J: Tori , Tori ! wstawaj
T: Czego ? nie budź mnie idioto ! - warknęłam
J: Victorio Williams trochę szacunku dla starszego brata - uśmiechnął się mój kochany braciszek'
T: Nie mów do mnie Victoria .
J: Tak tak , oczyyywiście
T: Już lądujemy ?
J: Po 1. nie zmieniaj tematu a po 2. to tak - oznajmił

* Oczami Jake'a 2 godziny później*
J: Łał ale wielki dom - aż mi mowę odjęło - Basen , taras , ogród ...
A: Dzieci, poczekajcie aż zobaczycie swoje pokoje - odpowiedziała mama



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz